Vijf volle zakken met kleding staan op de gang. Samen met een kledingstyliste dook ik een hele dag in mijn inloopkast.
Stuk voor stuk gingen alle kledingstukken door mijn hand.
Jurkjes, shirtjes, blouses, broeken en weet ik veel wat nog meer wat ik afgelopen jaren allemaal verzameld en bewaard heb;)

Het bleek voor mij toch best moeilijk om afstand te doen van bepaalde zaken.
Iets wat ik al jaren niet meer draag, niet meer gebruik en misschien ook wel niet meer pas 😉
Hoewel ik wel eens een poging had gedaan dingen weg te doen, bewaarde ik ze toch. Want je weet maar nooit.
En dat was toch ‘een heel duur jurkje geweest’.

Zo is dat ook in je bedrijf. Daar moet je af en toe ook met een bezem doorheen.
Je afvragen:
Wat dient mij niet meer?
Wat hoort niet meer bij me?
Wat kan ik opschonen?
Wat moet ik achterlaten, ook al ben ik er aan gehecht?
Wat levert niks op ook al heb ik er veel tijd en geld in gestopt?

De tweede stap is te onderzoeken wat juist wél goed werkt.
Waar word je echt blij van?
Wat geeft je energie?
Wat zou je kunnen opschalen?

En als laatste en belangrijkste stap: DOORPAKKEN
In actie komen. Het echt gaan doen!

En hoe fijn is het dat je dan hulp hebt.
Dat iemand met je meekijkt
Iemand die meedenkt, die nieuwe ideeën heeft
Die kritische vragen stelt, die je tot nadenken aanzetten.

Had ik alleen die kledingkast uit kunnen mesten?
Vast wel 😉
Was ik dan begonnen en had ik het ook werkelijk afgemaakt?
Ben bang van niet 😉
Heerlijk nu mijn kast is opgeschoond. De nieuwe combi’s die ik nu heb en zelf niet direct had bedacht.
Het geeft me meer mogelijkheden en meer rust.

Dus kijk eens naar jouw bedrijf. Wat kan je opschonen en wat kan je gaan opschalen?
En pak nu eens echt door. Ga het doen.
Als je daar hulp bij nodig hebt, vraag het me dan gewoon.
Het gaat je zoveel sneller resultaat opleveren.
Wil jij nu ook je bedrijf een boost geven meld je dan aan voor de Summer Businessboost. Ik garandeer je RESULTAAT!

whatsApp openen
1
Hi! Wat super leuk dat je een kijkje komt nemen! Kan ik iets voor je doen?